18/4-09

Datum:2009-04-18 Klockan:17:42:59
Solen är framme idag med ( Y ) sånt gillar jag . Fast det är lite kallt för det blåser. fick inte sova så länge idag så jag somnade runt ett & sov till halv fyra ; ) jah så kan det gå när man är trött.men jag sa ju att jag skulle vila idag så nu har jag ju gjort det . Känner att jag måste ut & gå för jag har bara ätit godis idag hahah ( : . Men det är ju lördag så jag får skylla på det . Ikväll blir det att äta massa gott till robinson.& imon är det dm match.nu vill jag varkligen spela.känner varkligen för att. kommer bli skit sur om vi förlorar men men. jag hoppas varkligen att vi vinner. nu blir det att fixa lite innan jag får ta kväller : ) Puusss på er sötingar ,

| Du fick mej på fötter igen |

Kommentarer
Postat av: Svensson

Vi vinner ! <3 :D

Datum:2009-04-18 Klockan:17:42:59
URL: http://mikaelasvensson.blogg.se/
Postat av: Melzen ( :

Jaah,man kan ju alltid hoppas ( Y ) <3

Datum:2009-04-18 Klockan:17:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback